Home
Aktuality
Pojmy
Návody
Formuláře
Poradna
Přihlášení
HelpGDPR.cz
Reference
Kariéra
GDPR krok za krokem
Aktuality
Pojmy
Návody
Formuláře
Poradna
Reference
Kariéra
HelpGDPR.cz
>
Poradna
> Vlastním dva internetové obchody, je možné oslovit zákazníky jednoho obchodu s akční nabídkou druhého obchodu?
Vlastním dva internetové obchody, je možné oslovit zákazníky jednoho obchodu s akční nabídkou druhého obchodu?
Mám dva internetové obchody s různým zaměřením (květiny a elektronika). Mohu oslovit zákazníka jednoho obchodu s akční nabídkou druhého obchodu (souhlas zákazníka se zasíláním novinek mám)? Děkuji za odpověď. JD
Jaroslav D.
Odpovídá
Mgr. Zuzana Kohútová
:
Ne, není. Pokud oba obchody vystupují jako samostatní správci (jedná se o dvě samostatné společnosti), zákazník musí výslovně souhlasit se zasíláním nabídek od každého z těchto subjektů.
Pro úplnost dodáváme, že vůči stávajícím zákazníkům je možné využít výjimku podle ustanovení § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. v platném znění, která při splnění tam uvedených podmínek umožňuje zasílání nabídek i bez výslovného souhlasu zákazníka. Elektronický kontakt stávajícího zákazníka, pokud byl získán na základě uzavřené kupní smlouvy či smlouvy o poskytnutí služeb, je podle uvedeného ustanovení i bez souhlasu možné využít pro šíření obchodních sdělení týkajících se obdobných výrobků nebo služeb daného správce (např. tedy zboží obdobného zaměření ze stejného e-shopu). Upozorňujeme však, že zákazník musí mít v takovém případě možnost kdykoliv odmítnout zasílání dalších nabídek a sdělení, resp. se při každé doručené zprávě jednoduchým a bezplatným způsobem z odběru odhlásit (tzv. opt-out režim).
Štítky:
Souhlas se zpracováním
Související dotazy
Souhlas se zpracováním údajů u stavební firmy
Odpovídá Vladimír Paclík
Dovolíme si Vás informovat o klíčových požadavcích Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), které se týkají všech subjektů...
Zpracování osobních údajů v souvislosti s vyřízením reklamace
Odpovídá Vladimír Paclík
Ano, máte i přesto právo zpracovávat osobní údaje za účelem vyřízení reklamace. Takové zpracování je za účelem naplnění zákonných i smluvních...
Obsahují firemní vizitky osobní údaje?
Odpovídá Mgr. Martin Leskovjan
Ano, i vizitka může obsahovat osobní údaje a ve většině případů osobní údaje obsahuje, a to pokud zahrnuje informace, kterými lze přímo nebo nepřímo...
Další ke štítku:
Souhlas se zpracováním
Návody
Jak HelpGDPR používat?
27.08.2017
Jak zavést GDPR?
03.03.2018
Jak udělat Datový audit - 1. krok GDPR
03.03.2018
Analýza rizik - 2. krok GDPR
03.03.2018
Implementace Systému GDPR - 3. krok
12.03.2018
Šablony systému GDPR
25.04.2018
Rejstřík k obecnému nařízení o ochraně osobních údajů
09.05.2018
Novinky
nejčtenější
Obecné nařízení
Vodítka k GDPR
Informace ÚOOÚ k GDPR
Informace MVČR k GDPR
Evropská komise k GDPR
Poradna
nejčtenější
Témata:
Zákony a GDPR
Požadavky GDPR
Terminologie GDPR
GDPR a smlouvy
GDPR a procesy
GDPR a IT systémy
Evidence zpracování
Řízení rizik
Zavedení GDPR
Systém GDPR
Dokumentace GDPR
Vzdělávání
Mapa webu:
GDPR krok za krokem
Aktuality
Pojmy
Návody
Formuláře
Poradna
Reference
Kariéra
www.helpgdpr.cz
© Copyright 2000 - 2025, všechna práva vyhrazena -
helpGDPR.cz
Podmínky užití
|
Zásady zpracování osobních údajů
menu